Za plezanje pri Petru sva se odločila, ker je bila naša Manuela non stop na vrhu podbojev vrat :)). Bilo je očitno, da si želi plezanja in ker je Petrova ponudba v "naši bližini", smo jo "zagrabili".
Dosežki, rezultati dosedanjega plezanja ... Manuela je pridobila na moči in gibljivosti, to je ena vidna sprememba, odkar pleza. Napredek vidiva v spretnem plezanju, pa tudi sama pove, kdaj je npr. določen izziv uspešno premagala (npr. strah pred višino). Menim, da premagovanje gibalnih izzivov pripomore k notranji samozavesti in k razvijanju močne osebnosti. To opažam pri svojem otroku in pri ostalih. Včasih razmišljam, da bi na plezanje ponovno vpisala Leona prav zaradi krepitve samozavesti, razvijanja telesnih moči in spodbude pozitivnega vklapljanja v družbo (kar je njegova težava - diagnoza : motnje avtističnega spektra). Tako da bi k Petru spodbudila vpis otrok, ki jih plezanje veseli in so za to "nadarjeni", pa tudi otrok, katerim je lahko plezanje terapevtska pomoč pri preseganju določenih omejitev in nadgradnja oz. napredek v razvoju, ko gre za določene primanjkljaje.
Pri Petrovem delu bi posebej pohvalila to, da je zelo dobro, da spremlja individualne spremembe in zaznava napredek pri posamezniku, kar omogoča nadaljnje načrtovanje izzivov in posledično tudi ponoven napredek in uspeh. Otrokom so všeč gibalne naloge v obliki igre (dobra motivacija!). Domov se sicer vračajo nekoliko utrujeni, ampak zadovoljni. Tedenska gibalna dejavnost, kot je plezanje, pa spodbuja tudi možganske centre za pomnjenje in učenje. No, midva se lahko pohvaliva z izjemnim učnim uspehom Manuele. Tako bi plezanje še posebej priporočila hiperaktivnim učencem in učencem z motnjami pozornosti in vsem, ki imajo kakršnekoli učne težave.
Tina&Emil